Filiżanki z nadrukiem na happeningach

Posted on

Filiżanki z nadrukiem

Filiżanki z nadrukiem

Happeningi są imprezami plenerowymi, na których propaguje się konkretne treści, wartości, postawy czy idee. Celem organizacji tego rodzaju przedsięwzięcia jest zapoznanie ludzi z daną tematyką oraz przekonanie, że postępując w określony sposób, będą czynili dobrze. Na happeningach z reguły pojawia się bardzo wiele ciekawych, efektownych i wysoce interesujących gadżetów, motywów, niespodzianek, itp. Wszystko po to, aby wydarzeniem zainteresować maksymalną liczbę osób. Jakie konkretnie gadżety można wymienić wśród tych najlepiej pasujących do happeningów?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest trudna, bowiem wszystko zależy od tematyki, w której obraca się dany happening i do jakiej grupy docelowej odbiorców jest przede wszystkim skierowany. Dlatego też dobrze jest podać konkretny przykład. Filiżanki z nadrukiem mogą być przedmiotami obecnymi na happeningu organizowanym dla osób ceniących elegancję i dobry smak. Są to bowiem przedmioty o takich cechach, które nie pasują do imprez o dużym stopniu atrakcyjności. Filiżanki z nadrukiem to raczej przedmioty bardziej stonowane.

W jaki sposób można wykorzystać je do promocji konkretnych treści, wartości, idei, itp? Przede wszystkim należy je dystrybuować wśród uczestników happeningu, ewentualnie wśród przechodniów, zachęcając ich do wejścia na teren imprezy. Owa dystrybucja może odbywać się przede wszystkim poprzez rozdawanie. Jednakże nie jest to jedyna metoda. Inną może być sprzedaż, albo też organizowanie konkursów, testów, itp., w których do wygrania są właśnie filiżanki z nadrukiem.

Rzecz jasna, aby owe gadżety spełniły swoją rolę w sposób najpełniejszy, nadruk musi być odpowiedni. Będzie to zatem hasło nawiązujące do tematyki, w imię której dany happening jest organizowany. Owo nawiązanie może być mniej lub bardziej luźne, jednak musi pozostawać w zbliżonym kręgu tematycznym. W innym przypadku, poza hasłem propagującym konkretną treść, nadrukiem może być po prostu logo organizacji czy fundacji, które organizują dany happening.

Tags: , ,