Kubki z nadrukiem w różnych barwach

Posted on

Kubki z nadrukiem

Kubki z nadrukiem

Gadżet reklamowy powinien  być przede wszystkim kolorowy. Dzięki temu nie tylko zostanie zauważony, ale z pewnością pozytywnie wpłynie na samopoczucie korzystających z niego. Nie mniej jednak oczywiście i tutaj należy zachować pewną ostrożność i umiar. Chodzi przede wszystkim o to, by całość nadrukowana na gadżecie reklamowym się ze sobą komponowała, a nie była pstrokata. Chyba, że takie jest właśnie założenie kampanii reklamowej, a odbiorcy zrozumieją przesłanie i na pewno im się spodoba. Jest to jednak dość ryzykowne i lepiej skorzystać z dobranych bar. Jeśli natomiast nic sensownego nam nie przychodzi do głowy lub nie chce się komponować z akcją promocyjną to o wiele bardziej trafnym rozwiązaniem będzie skorzystanie z bezpiecznego odcienia bieli. Bez wątpienia ten kolor idealnie skomponuje się ze wszystkim co tylko na gadżecie reklamowym umieścimy.W związku z tym jeżeli zdecydujemy się właśnie na kubki z nadrukiem  to powinniśmy pamiętać o tym, by sam kubek był w innych kolorach niż znajdujące się na nim nadruki. W takiej sytuacji bez wątpienia bardziej sprawdza się kontrasty. Chodzi o to, by tło było jaśniejsze lub ciemniejsze niż nadruk. Co więcej, w takiej sytuacji zapewne dobrze jeśli całość w ogóle będzie w innych kolorach. Chodzi o to, że nie należy wykorzystywać jednej barwy tylko w kilku odcieniach. Całość będzie bardzo niewyraźna i na pewno nie zaprezentuje się zbyt interesująco.

Oczywiście kubki z nadrukiem  mogą także występować w białym kolorze. Taka bardzo jest bardzo neutralna. Dzięki temu jesteśmy w stanie dobrać do niej dosłownie każdy inny kolor. Co sprawi, że reklama nadrukowana na kubku będzie jeszcze bardziej czytelna.

Jednym słowem kubki z nadrukiem  jako gadżety reklamowe mogą występować w najróżniejszych kolorach i wzorach. tak naprawę przy ich dekorowaniu nie mamy żadnych ograniczeń i zasad. Liczy się tylko zdrowy rozsądek, a także pomysłowość. Zatem można powiedzieć, że takie gadżety reklamowe to nieograniczone możliwości. Warto zatem poeksperymentować z kolorami i ich połączeniami. Tak, by reklama stała się niepowtarzalna,a  dzięki temu i lepiej zapamiętana przez potencjalnych odbiorców oferty reklamodawcy.

Tags: , , ,